יום בחיי

היום הגעתי לראשונה בחיי לים. ידעתם שהוא מלוח?

אני לא ידעתי, הופתעתי מאוד מהטעם. מזל שהאנשים שלי צפו את הנולד והביאו מים מתוקים.

 

חול זה דווקא נחמד

 

אחרי הבילוי בים הייתי עייפה מאוד, ויתרתי על הטיול הרגיל של אחרי הצהרים ונשכבתי לי לנוח ופתאום בא לחצר שלי קיפוד, קטן עגול וחצוף, התגנב בחסות החשכה והתחיל לנשנש לי מהאוכל.

מזל שג'ינג'י בא עם דלי, לכד אותו והחזיר אותו לוואדי.

עכשיו אפשר לחזור לנוח.

31 תגובות בנושא “יום בחיי

      1. אה… זה בגלל שהם רואים בו חיה שנכנסה לטריטוריה שלהם ללא רשות
        גם חתולים מתנהגים בחשדנות לקיפודים

        אהבתי

  1. איזה סיפור ילדים מתוק וחכם ומאוייר בצילומים מתוקים וחמודים כל כך

    מקסים!

    לא קיבלתי הודעות במייל על כמה מהרשימות הקודמות, עכשיו קיבלתי הודעה וראיתי שיש כבר כמה רשימות שפיספסתי. אגיש לישראבלוג תביעת ענק של פיצויים על עגמת נפש.  

    אהבתי

כתיבת תגובה