עוד אחת?

לוקה כל כך נהנית מחברת כלבים אחרים והיא כל כך ידידותית עד שלאחרונה התחלתי לפנטז על עוד כלב.

יש המון כלבים עזובים בעמותות צער בעלי חיים שאוספות כלבים ומציעות אותם לאימוץ. גיליתי שיש עמותה אחת ממש לידינו – גלבוע אוהבת חיות שעושה יום אימוץ דווקא בשבת הבאה.


לרוב האנשים נוח להגיע ליום אימוץ בשבת, לנו דווקא לא כי אנחנו עסוקים בשבתות, אבל לא אלמן ישראל, לילי הפתיעה והכריזה שהיא מגיעה השבת עם החבר שלה וגם עם פטל, הכלבה של הקומונה שלהם שצריכה פנסיון זמני כי כולם, חוץ מלילך, נוסעים לפה ולשם ואין מי שיטפל בה. אם האירוח הזה יעלה יפה היא תגיע גם בראש השנה כי שוב – כולם נוסעים ורק ללילך יש מקום לארח אותה.

אני מאוד מקווה שלוקה תתייחס אליה יפה ובעדינות כי היא רק גורה קטנה.

 אני גם מקווה שלפוסט הזה יהיו קצת יותר תגובות מאשר לקודם שזכה משום מה להתעלמות כמעט גורפת אוף

אני תוהה אם זה בגלל שהמנויים לא קיבלו הודעה על הפוסט או שסתם יצאתי מהאופנה.

23 תגובות בנושא “עוד אחת?

  1. יש הרבה בעיות עם הודעות על פוסטים, אל תקחי את זה אישית.
    עוד משהו שקורה לי זה שלפעמים אני קוראת באייפון פוסטים ולא אוהבת להגיד באייפון אלא שעד שאני מגיעה למחשב אני שוכחת להגיב.
    אני בטוחה שזה לא את, לגמרי אנחנו.
    מעניין איך יהיה עם הכלבה הנוספת … ספרי לנו איך היה.

    אהבתי

    1. אני מקווה שהכל יעלה יפה כי הגורה מתוכננת לשהות אצלנו גם בחג. הזהרתי את לילי שאם היא תעשה בעיות היא אחראית, מהניסיון מי שבאמת יטפל בה אם יהיה צורך יהיה החבר של לילי

      אהבתי

  2. האמת, שאני בפייסבוק רואה את כל ההודעות של העמותות והוטרינרים וסתם אנשים שעושים עבודת קודש עם כלבים וחתולים
    וזה ממש עשה לי חשק לכלב
    אם הייתי לוקחת כלב, זה כלב קטן, כזה שיהיה לו מקום בבית שלי (שהוא בכלל קטנטן (סה"כ 22 מ"ר, אבל מחולק בצורה שנראה כאילו זה הרבה יותר).

    ביום שבת הייתי אצל משפחה במושב שיש להם 2 כלבי דני ענק, ו2 כלבות ננסיות
    ההבדלים בגודל… מדהימים (ומי נראה לך יותר מרעיש?)

    הבעיה העיקרית עם כלב, זה שזה המון אחריות. כלב לא יכול לדאוג לעצמו כמו חתול, חייבים לדאוג לו, לחיסונים, לטיולים, לתשומת לב.
    ואולי עכשיו אני לא עובדת ויש לי זמן, אבל מה יהיה ברגע שזה ישתנה?
    ברור שזה יפול על אמא שלי, כי היא זו שנמצאת בבית יותר.

    היחס של אנשים לבעלי חיים נוראי
    אני פשוט לא מאמינה כמה אנשים חסרי לב, זורקים גורים שזה עתה נולדו, או גורים צעירים, מפריד אותם מהאמא (גם לאמא יש רגשות), זורקים חיות, כלבים, חתולים. מתעללים בעלי חיים.
    ואותם אנשים שזורקים את הגורים, לא טורחים לעקר את החתולה/הכלבה שלהם.

    אהבתי

    1. כלב זה עוד בן משפחה. כזה שאף פעם לא יכול להיות לבד יותר מכמה שעות, צריך טיפול וטיפוח וטיולים קבועים.
      מי שלא מבין את זה עדיף שיוותר ולא יעשה עוול ליצור חסר ישע.

      אהבתי

  3. לגבי עניין העדכונים, זה דיי מורגש, אם כי אני מנויה על עצמי בשתי כתובות מייל, גם בGMAIL וגם בYAHOO ככה שהם אינדיקציה בשבילי.

    מעניין איך יהיה לכם עם הכלבה הנוספת – האורחת 🙂
    רוב הכלבים מסתדרים עם כלבים אחרים
    למרות שבהתחלה יכולים להיות התקפי קנאה כאלה ואחרים

    אהבתי

  4. קחי בחשבון ששני כלבים זו כבר להקה. כלומר, מה שכלב לבד לא יעשה, כשיש לו כוח של להקה מאחוריו הוא עלול לעשות.
    התחלתי לקבל תלונות על הכלבות שלי ברגע שצרפתי את הדוגמנית לתולעת הותיקה. הן לא כלבות גדולות ולא נבחניות גדולות, אבל ביחד הן מרשות לעצמן דברים שאף אחת מהן לא היתה עושה לבד.

    אם את לוקחת את זה בחשבון, תגלי שזה אושר כפול 🙂

    אהבתי

    1. אני לא דואגת בגלל הנביחות. לכולם אצלנו יש לפחות כלב אחד, לרוב יש יותר. לדו הצמוד אלינו יש חצר עם שלוש כלבים.
      כל כך התרגלנו לנביחות שחוץ משכנה עצבנית אחת שגרה כמה בתים מאיתנו אף אחד כבר לא שומע אותם.
      אני מאוד מקווה שעוד כלב יסתבר כאושר גם לנו וגם ללוקה

      אהבתי

  5. ללוקה לא משעמם להיות לבד. לוקה מרגישה כמו בן משפחה ובני המשפחה הם החברים שלה. זו טעות ידועה שאנשים עושים שחושבים שכלב צריך חבר כלב. אני גם לא קיבלתי הודעה על הפוסט הקודם.

    אהבתי

  6. כל הכבוד לך
    אני מניח שבגלל שאת גרה איפה שאת גרה ויש אפשרות שכלב יהנה מחצר ולא תפחדי מכביש סואן זה אפשרי וזה אחלה
    כל הכבוד

    אהבתי

    1. כלבים זה באמת  אחלה ונוח ונעים יותר לגדל אותם מאשר ילדים. הם אסירי תודה, יש להם מעט מאוד דרישות ומספיק לטייל אתם שעתיים שלוש ביום ולשפוך על האוכל שלהם רוטב בשר או יוגורט כדי לגרום להם אושר גדול.

      אהבתי

  7. אני שמעולם לא היה לי בעל חיים בבית, לא כילדה ולא כבוגרת, מתחילה לרצות לחבק וללטף אחד כזה. הבן שלי התחיל להאכיל חתולים בגינה שלנו, ולעיתים הוא מכניס אחת מהן הביתה, שחוזרת כל יום.

    ההתחייבות שבגידול בעל חיים מפחידה אותי. זה כמו עוד ילד. לו לא הייתי מוכרחה להתחייב למליון שנה, הייתי……אולי……מעיזה…..לחשוב על לקיחת בעל חיים הביתה.

    אהבתי

    1. לקחת גור זה באמת כמו להכניס תינוק הביתה אבל בניגוד לבני אדם הם גדלים ממש מהר ותוך כמה חודשים הגור הופך לכלב בוגר ומיושב בדעתו.

      מי שזקוק לדחיפה רצינית כדי לחזור ללכת ברגל ולעשות תרגול יומי אימוץ כלב זה רעיון מעולה וגם כיף גדול.
      תמיד פחדתי מכלבים וחשבתי שהם מסריחים וטיפשים עד שהבן הפיל עלינו גורה ולמרות שלא היה קל נהניתי ונשביתי בקסמה. כמו בכל דבר בחיים צריך גם קצת מזל והפעם הצליח לנו בגדול

      אהבתי

  8. אגב, כדאי שתדעי שאפשר להגיע ולאמץ בתיאום מראש גם בלי ימי אימוץ.. רה הכלבים של גלבוע אוהבת חיות נמצאים במשפחת אומנה, גם חברה שלי משמשת משפחת אומנה לכלבה מדהימה שלהם ולפניה הייתה משפחה של עוד שני כלבים.
    יש בפייסבוק שלהם את כל הכלבים לאימוץ ותוכלו לתאם איתם ולבוא עם לוקה לראות את מידת ההתאמה.
    בהצלחה! 🙂

    שני כלבים זה אושר אדיר, מנסיון.

    אהבתי

  9. טוב שתתנסי בסוף השבוע עם כלב נוסף. זאת הזדמנות לראות איך מסתדרים
    הענינים.
    לענין התגובה שחסרה לך. אני קוראת כמה בלוגים ישראליים ובעבר הגבתי. התגובה לתגובה היתה מאוד לא נעימה על ידי בלוגר מסוים ואז החלטתי להפסיק להגיב. 
    את מה שאת כותבת אני קוראת ונהינת להיות שותפה סמויה בחייך.
    שנה טובה יקירה לך ולמשפחתך.

    אהבתי

    1. הבעיה עם תגובות כתובות היא שלא שומעים את טון הדיבור ולא רואים מי מגיב ולכן לפעמים יש אי הבנות מצערות, ויש גם סתם אנשים גסי רוח שלא יודעים להתבטא ועדיף להתרחק מהם.
      יש גם מקרים שפשוט לא יודעים מה להגיד מרוב שזה מרגש ונוגע.

      חוץ מהם יש לי כמה בלוגים שאני קוראת אבל נמנעת מלהגיב כי אם הייתי כותבת מה אני באמת חושבת (את קוטרית ובכיינית וחיה בעבר וזה אידיוטי, אתה מפונק וחי בסרט ולכן בחיים לא תתחתן, אתה בוגד באשתך ועוד עם גברים וזה נבזדי וכנראה שייגמר בכאב לב ובגירושין ובצדק) זה היה נגמר רע אבל בכל זאת אני נהנית לעקוב אחרי החיים שלהם.
      אולי זה קצת כמו לראות תאונה ולהגיש שמחה קטנה ונבזית שזו לא אני

      אהבתי

  10. באמת לא קיבלתי הודעה על הפוסט הקודם.

    אני מאד אוהב כלבים: הם מקבלים אותך כפי שהנך ולא שואלים שאלות. ד"א, רק לאחר כחודשיים בבית חדש, הכלב מגלה את מלוא אישיותו.

    אהבתי

  11. כלבים זה חמוד, וכלבים בעמותות זה קצת עצוב..

    אני מאחלת שיום האימוץ יישא פירות עבור הכלבלבים שמחפשים בית. חתולים, כפי שאת יודעת, אני אוהבת קצת יותר, אבל עבורם האימוץ הוא פחות עניין של חיים ומוות (כשהתנדבתי בצב"ח ב"ש, העובדות המקסימות שלהם הסבירו לי שחתולים לא מרדימים- משחררים אותם לרחוב אם לא מוצאים להם בית. בגלל זה הם כולם עשו יותר מאמצים עבור הכלבים שהיו שם).

    אני בטוחה שמיקה תאהב את הרעיון של כלב-חבר. אנחנו הבאנו חברה לחתול שלי, והם ממש חמודים ביחד… וכלבים הם חיה אף יותר חברתית, כך שאין ספק שהיא תסתדר עם הכלב.

    מה שכן, אני חושבת שעדיף לאמץ כלביםחתולים ממינים שונים. פשוט כי נראה לי שאם החתולה שלי היתה זכר, נזק לא היה מלקק אותה ככה… עם זכר הוא היה נוטה למאבקי טריטוריה, שאמנם היו לו עם הגורה בהתחלה (היא עוד לא הבינה מה הוא רצה ממנה בכלל. "מה זה טריטוריה?"), אבל היום כבר אין.

    אהבתי

  12. יש בעיה בעדכון בלוגים בוואלה , בג’מייל  העדכונים מגיעים
    ולתגובות אין בכלל הודעה במייל.
    (אגב; ריבוי תגובות בדרך כלל אם אתה מגיב- מגיבים אצלך 😉

    כל הכבוד על המחשבה לאמץ כלב, זאת טרחה לא מעטה, ואני יודעת…שנים רבות היה לנו כלב עד שהלך לאיבוד, לצערנו ובדירה בבלוק בעיר לא קל לגדל כלב.

    ( בלי קשר מצאתי כעת צילומים ממכון הדבש שלכם משנה שעברה )

    אהבתי

כתיבת תגובה